Pierwszy Rodzinny Marsz Na Orientacje
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 10, marzec 2017 17:13
...
KARTA ZGŁOSZENIA
Formularze zgłoszeniowe:
formularz zgłoszeniowy w formacie .pdf
Formularz należy wypełnić, podpisać i przesłać na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
REGULAMIN
1. CEL IMPREZY:
Popularyzacja rodzinnego marszu na orientację, promowanie aktywnego i zdrowego trybu życia połączone z promocją terenu Smukały i Opławca, jako miejsca o bardzo dobrych warunkach do uprawiania marszów oraz innych form turystyki aktywnej.
2. ORGANIZATORZY:
- Rada Osiedla Smukała-Opławiec-Janowo
- Zespół Szkół nr 22
- Rada Rodziców ZS nr 22
- Stowarzyszenie Smukała
- Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Pomorza i Kujaw
- Parafia pw. Przemienienia Pańskiego
- Koordynator Marszu: Bogdan Dzakanowski Tal. 664432709
- Bogumiła Miller Tel. 693181692
- Tomasz Czajkowski 601672559
- Koordynator trasy Daniel Bałdyga 502619106
PATRONAT HONOROWY
Sekretarza Stanu w MON i posła na sejm RP
Bartosza Kownackiego
3. TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW:
- 25 marca 2017 roku (sobota) godz. 10:00
- Start i meta, dekoracja zwycięzców: Zespół Szkół nr 22 ul. Opławiec 157 BYDGOSZCZ
- Biuro Zawodów czynne w godz. 9.00 do 10.00 na miejscu startu.
- Zakończenie ok 13 00 wspólnym rodzinnym biesiadowaniem przy ognisku.
4. TRASA I DYSTANS
- Dystans dla uczestników zaliczenie połowy punktów i nie przekroczenie limitu czasowego
- Nawierzchnia: w 99% drogi szutrowe, leśne, niewielkie odcinki asfaltu.
- Trasa oznakowana Obowiązujący limit czasowy wynosi 2h.
- Trasa nie jest atestowana.
5. WARUNKI UCZESTNICTWA
- Marsz jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych rodzin i osób.
- Warunkiem udziału w zawodach jest uiszczenie opłaty startowej, przestrzeganie regulaminu, własnoręczne złożenie podpisu pod oświadczeniem o zdolności do udziału w biegu na własną odpowiedzialność.
- Osoby niepełnoletnie w wieku do 18 lat są zobowiązane do posiadania pozwolenia od rodziców lub prawnych opiekunów i mogą brać udział w marszu tylko z osobą pełnoletnią.
- Organizator ogranicza liczbę startujących do 300 zgłoszeń.
- Dobrze widziany kompas.
6. ZGŁOSZENIA I OPŁATA STARTOWA:
- Zgłoszenia do marszu przyjmowane będą poprzez formularz drogą elektroniczną do dnia 23.03.2017 r.
- lub w Biurze Zawodów w dniu marszu
Bezpośredni link do zapisów :
www.oplawiec.com.pl
- Zawodnicy, którzy dokonają zgłoszenia przez formularz zgłoszeniowy i dokonają wpłaty na n/w konto do dnia 23.03.2017 r., - opłata startowego wynosi 10 zł.
- Opłata po tym terminie i w dniu startu wynosi 15 zł. i będzie przyjmowana w Biurze Zawodów.
- Opłata wpisowa nie podlega zwrotowi w przypadku nieukończenia biegu lub rezygnacji zawodnika z udziału w imprezie.
- Osoby niepełnoletnie w wieku do 18 są zwolnione z zapisów.
- Opłata płatna na konto: 05 1160 2202 0000 0002 3726 5139
- Przed biegiem należy dokonać osobistej rejestracji w Biurze Zawodów do godz. 10:00 celem potwierdzenia zgłoszenia, podpisania karty zgłoszeniowej, dokonania opłaty startowej i pobrania numeru startowego.
- Uwaga: Zawodnik musi posiadać podczas weryfikacji dokument tożsamości.
- Uczestnik biegu wypełniając i podpisując kartę zgłoszeniową akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
- W ramach opłaty startowej zawodnik otrzymuje: numer startowy, wodę mineralną źródlaną na trasie i na mecie, posiłek regeneracyjny na mecie.
7. NAGRODY
- Puchar sekretarza Stanu w Mon i posła na sejm RP Bartosza Kownackiego przyznany zostanie rodzinie najliczniejszej i która będzie miała w określonym czasie największą ilość punktów zaliczonych.
- Dla wszystkich uczestników marszu (zgłoszonych drogą elektroniczną) przewiduje się medale.
- Organizator przewiduje możliwość przyznania dodatkowych nagród w zależności od pozyskania dodatkowych sponsorów.
8.ZAPLECZE SPORTOWE
- Nad poprawnością strony sportowej czuwa Organizator marszu lub osoba wyznaczona przez Organizatora.
- Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz kultury osobistej, w przeciwnym razie mogą podlegać wykluczeniu z udziału marszu decyzją Organizatora.
- Rozstrzygnięcia ostateczne oraz reklamacje uczestników leżą w gestii Organizatora.
9. ZABEZPIECZENIE MEDYCZNE:
- Zawodnicy przedkładają organizatorowi aktualne badania lekarskie informujące o tym, iż ich stan zdrowia pozwala na udział w zawodach.
- Uczestnicy nie posiadający badań wypełniają stosowne oświadczenie, że ich stan zdrowia pozwala na udział w zawodach. Wszyscy zawodnicy startują na własną odpowiedzialność.
- Organizator zapewnia opiekę medyczną od rozpoczęcia do zakończenia zawodów.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Marszem kieruje Dyrektor Marszu, który decyduje w sprawach organizacyjnych, bezpieczeństwa i porządku oraz rozstrzyga w sprawach spornych.
- Dostarczone przez organizatora numery startowe należy umieścić z przodu na odzieży wierzchniej.
- Organizator nie odpowiada za rzeczy zagubione lub pozostawione przez zawodników.
- Organizator nie bierze odpowiedzialności za stan zdrowia osób startujących.
- Zawodnicy startują na własną odpowiedzialność.
- Organizator zastrzega sobie prawo ostatecznej interpretacji niniejszego regulaminu.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmian w regulaminie, które zostaną podane do wiadomości najpóźniej w dniu marszu.
- Zdjęcia wykonane podczas imprezy mogą być wykorzystane w materiałach reklamowych marszu.
- O sprawach nieuwzględnionych w regulaminie decyduje Organizator.
- Organizator zastrzega sobie prawo przyznania nagród dodatkowych.
Patronat medialny